zondag 23 maart 2014

Parfum stash

Vandaag heb ik mijn parfum stash voor jullie. Sorry dat er vorige week geen artikel online stond!

Dit zijn al mijn parfums en ik ga nu iedere parfum stuk voor stuk goed laten zien.


Als eerste mijn enige bodymist. Deze bodymist is van Blond Amsterdam en kost €12,95.
Deze bodymist ruikt naar limoen en is super fris! Deze draag ik vooral in de zomer veel. Deze bodymist heeft 250 ml.

Dit is een parfum van de kinderafdeling van Zara. De flacon is heel erg simpel maar het parfum ruikt wel heel lekker zoet. Dit is een parfum voor iedere dag. Hij kost volgens mij iets van €5,00. Ik weet de prijs niet meer goed omdat ik hem al een lange tijd heb. Ik weet niet of ze hem nog verkopen. En dit parfum heeft 50 ml.

Dit is een parfum van Puma. Dit is een best wel sterk parfum. Hij blijft ook erg lang zitten.
Deze draag ik vaak als ik naar een feestje moet. En deze kost volgens mij rond de €10,00 en heeft 20 ml.

         Dan een parfum van Mochino. Als ik aan dit parfum ruik moet ik een beetje denken aan een verfrisser voor het toilet. Ik draag dit parfum ook niet heel erg vaak. deze kost rond de €15,00 en heeft 30 ml.

Dan nog een parfum van Mochino. Dit parfum vind ik een stuk lekkerder ruiken. Ook dit is een wat sterker parfum dat ik naar een feestje zou dragen. deze kost €19,95 en heeft 30 ml.

Dit is een parfum van Bruno Banani. Dit was mijn aller eerste parfum waar ik nog steeds gek op ben.
Deze draag ik niet super vaak want het is best een aparte en sterke geur, maar ik vind hem wel heel lekker. deze kost volgens mij ook rond de €20,00 en heeft 20 ml.

Dit is een parfm van DKNY en heet Be Delicious. Dit is een heel fris parfum en mijn favoriet.
Helaas is hij bijna op:( Hij is niet super goedkoop de kleinste maat is €36,00.
Verder vind ik de flacon ook erg mooi. Het lijkt een beetje op een appeltje.Dit parfum heeft 30 ml.

Dan deze van Christina Aquilera. Hij heet Royal Desire. Dit is mijn nieuwste parfum en heeft een lekkere zoete geur voor iedere dag. Deze draag ik de laatste tijd het meest van al mijn parfums.
Mijne was in de sale €13,26 en normaal kost hij €26,54. Het is 30 ml.

Dit is mijn parfum van One Direction. Deze ruikt echt super lekker. Hij heeft een vrij zoete maar ook bloemige geur en is ook lekker fris. Dit is ook echt een parfum voor iedere dag en ook een van mijn favorieten. Ik heb de 50 ml en kost €39,95.



Dit zijn drie kleinere parfum. degene met het roosje als dop heeft 15 ml en heeft een hele lekkere zoete geur. Dit is ook echt een geur voor elke dag. Hij kost ongeveer €10,00. Het meisje heeft 10 ml en heeft een hele frisse geur. Dit parfum is van. Ik weet de prijs helaas niet meer en kan de prijs ook nergens vinden. Dan het meest rechtse parfum. Dit parfum is van vogue en heet Happy. Deze geur is super lekker zoet en bloemig. Dit is ook echt een geur voor elke dag en ik heb dit parfum ook in mijn schoolas zitten. Hij heeft 15 ml en hiervan weet ik de prijs ook niet meer.



Dit was mijn artikel voor deze week!

1 opmerking:

  1. Mooie stash heb je! Het parfum van Christina Aguilera is ook mijn favoriet. Een heerlijk geurtje :-)

    BeantwoordenVerwijderen