zondag 23 februari 2014

Review nagellak van Maybelline Brocades.

Vandaag heb ik een review voor jullie van een nagellakje van de Maybelline new york  van de color show collectie. Dit is een lakje van de limited editon: Brocades.
Deze heet: Beaming blue. Dit is een heel mooi blauw lakje met heel veel groene en goude glitters erin.
Zelf heb ik ook van deze collectie de roze/rode kleur en deze heet: Rosy rosettes
Deze lak heeft ook heel veel mooie glitters.
Verder heeft deze limited editon ook de lakken:
Knitted gold en Foil flash ( dit zijn de lakjes die in Nederland te koop zijn)
Maar vandaag gaat het over het lakje Beaming blue.




Beaming blue is een heel mooi lakje dat in een keer goed dekt.
Je hoeft echt maar een laagje aan te brengen en dan zit hij al goed!
Wel moet ik eerlijk zeggen dat de glitters moeilijk van je nagels afgaan.
Als je namelijk de lak met nagellak remover verwijderd. Dan gaat de kleur er in een keer goed af maar de glitters blijven erop zitten. Je moet echt flink schrobben om deze er goed af te krijgen ( het ligt er wel aan welke nagellak remover je gebruikt bij sommige gaat het een stuk makkelijker maar het blijft er moeilijk afgaan)
Verder is het wel een hele fijne lak. De lak blijft ook heel erg lang zitten.
hieronder laat ik de kleur nog goed zien:


Dit is de lak op mijn nagels ik vind hem heel erg mooi!
Hier zie je ook de mooie glitters en natuurlijk de mooie kleur!






2 opmerkingen: