zondag 2 maart 2014

Review maybelline babylips

Dit zijn mijn babylips. Zoals je ziet heb ik ze alle vijf. Van links naar rechts: Mint fresh, Intense care, Cherry me, Pink punch en Hydrate.

Wat ik heel fijn aan de maybelline babylips vind is dat ze allemaal goed mijn lippen hydrateren en verzorgen.
Wat ik anders aan een babylips vind dan aan een gewone lippenbalsem is dat een paar van de maybelline babylips een mooi kleurtje hebben en dat die je lippen ook gewoon goed verzorgen!
Welke is mijn favoriet?
Mijn favorieten zijn cherry me en instense care. Intense care is mijn favoriet omdat deze mijn lippen het beste verzorgt en het fijnst aanvoelt. Cherry me is mijn favoriet omdat ik de kleur die hij afgeeft heel mooi vind!

Hier zie je Cherry me en Pink punch deze zijn allebei heel fijn. Dit zijn de eerste twee babylips die ik heb gekocht. 
Zoals je ziet hebben ze een best opvallende kleur. Links is Cherry me en rechts is Pink punch.
Zelf vind ik cherry me het mooist en deze draag ik ook erg vaak.

Dit zijn van links naar rechts: Mint fresh, Hydrate en Intense care.
Deze verzorgen je lippen heel erg goed. Deze hebben geen kleur maar dat vind ik helemaal niet erg.
Mint fresh en hydrate heb ik al een tijdje geleden gekocht. Intense care heb ik sinds vorige week.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik deze drie meer gebruik als Pink punch en Cherry me.

Dit was mijn review over de maybelline babylips.
Als je ideeen hebt voor artikelen laat die dan achter in de reacties. Laat ook even achter in de reacties welke jouw favoriet is!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten