zondag 30 maart 2014

#tag waarom ben ik gaan bloggen?

Vandaag heb ik een tag voor jullie. Deze tag heb ik zelf nog niet bij andere bloggers gezien. ( ik weet niet of andere bloggers hem hebben). Deze tag gaat eigenlijk over bloggen. Bijvoorbeeld: waarom ben je gaan bloggen?
laten we maar snel beginnen!

1. Waarom ben je gaan bloggen?
'Ik ben gaan bloggen omdat het me heel leuk leek om te schrijven over onderwerpen die ik zelf heel leuk vind'
2. Wanneer ben je begonnen met bloggen?
'Eigenlijk ben ik al gaan bloggen toen ik 12 was toen had ik namelijk een andere blog maar daar deed ik eigenlijk bijna niks mee. Daarom besloot ik een nieuwe te maken waar ik wel mijn energie in stak. En dat is deze geworden. Deze heb ik gemaakt op 23-02-14'.
3. Hoe ben ik aan mijn blognaam gekomen?
'Op mijn vorige blog had ik een best lastige naam iets van: fashionlifestyle...
Dit keer wou ik een wat makkelijkere naam die nog niet gebruikt wordt. Toen kwam ik op deze: mijnnaamisvera. Dit vind ik zelf een leuke naam die het toch allemaal een beetje persoonlijk maakt'.
4. Wat is mijn doel met bloggen?
'Mijn doel met bloggen is: andere mensen inspireren en dat andere mensen mijn interesses kunnen lezen'.
5. wat zijn mijn tips voor het bloggen?
'Mijn tip is: BLIJF JEZELF! verder moet je gewoon je eigen manier van schrijven vinden waardoor mensen het leuk gaan vinden. Zelf doe ik dit natuurlijk ook nog niet zo lang. Dus heb ik ook nog niet zoveel tips maar mijn belangrijkste is blijf jezelf!!'

Dit waren de vragen het zijn er niet superveel maar ik hoop dat jullie het leuk vonden!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten